דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה מולטי ויטמין מומלץ לילדים? 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 6271 פעמים ]

אם הילד שלכם בריא אוכלת תזונה מאוזנת היטב, סביר להניח כי הוא אינו דורש תוסף ויטמין. יומיים תוספי ויטמינים רב הם מעובדים על ידי 25 אחוזים עד 50 מתוך הילדים האמריקאי, אם הילד שלך אוכל פחות מספר מינימלי של מנות היומי המומלץ על מדריך פירמידת המזון, יש מצב בריאותי המגביל ספיגת חומרי הזנה, היא טבעונית או בלעדי יונקים, הוא רשאי ליהנות מן מולטי ויטמין לילדים. 

חוסר מורגש בתזונה מגוונת
מולטי ויטמין לילדים במידה והילד שלך הוא מעל 6 חודשים ולא לשתות מים אשר פלואוריד נמחקה, היא תצטרך תוספת פלואוריד על מנת למנוע מחסור. פלואוריד הוא חשוב כדי לסייע במניעת עששת שיניים. אם יש לכם ילד מתחת לגיל שנה 1 של מי הוא ניזון רק מחלב פרה, היא עשויה להיות חסר ויטמין C. ויטמין C מגיעה פירות וירקות.מחסור בויטמין C יכול לגרום צפדינה. אם הילד שלך הוא אך ורק יונקים, היא תצטרך תוסף המכיל 200 יחב"ל ויטמין D ביום. מחסור בויטמין D גורם לרככת. 

אזהרה על מינון עודף של ויטמינים
ויטמינים Over-the-Counter הם סמים. אם נלקחה העולה, ויטמינים A, D, E ו-K יכול להיות רעיל הילד שלך, על פי ילדים בריאים. מינונים מגה של ויטמין C יכול לגרום לילדך התכווצויות ניסיון, שלשולים, בחילות וכאבי ראש. ויטמינים יש לשמור הרחק מהישג ידם של ילדכם. 
מקורות מזון 
הוא הטוב ביותר עבור הילד שלך כדי לקבל את הויטמינים הדרושים לה מן דיאטה מאוזנת. דגני בוקר, לחמים, חלב ועוד כמה מיצי פירות הם ויטמין מועשר או מבוצרת. פירות וירקות מספקים ויטמינים הדרושים, מינרלים וסיבים תזונתיים הילד שלך צריך בכל יום לבריאות טובה. 

שיקולים 
אם ילדכם סובל מאלרגיות למזון או לא לבלות בחוץ בימי שמש, והוא עשוי להזדקק תוסף ויטמין. אם רופא הילדים ממליצה תוסף ויטמין לילד שלך, לבחור אחד שמתאים לקבוצת הגיל של ילדכם. חפשו מולטי ויטמין העונה 100 אחוז של הערך היומי של כל הויטמינים שהיא מכילה. 

יותר מ 50 אחוז של ילדים צעירים יותר מ 30 אחוזים של מתבגרים בארצות הברית דיווחו באמצעות תוסף תזונה. בעוד מולטי ויטמין לא יכול להחליף תזונה בריאה, זה עשוי לפצות על פחות אופטימלית. 
ילדים צריכים מולטי? 
ויטמינים ומינרלים הדרושים לגוף האדם לתפקד כראוי. עם זאת, הילדים רק דורשים כמויות קטנות של ויטמינים ומינרלים. זוהי הסיבה מדוע האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים (AAP) אינו ממליץ על תוספי ויטמין השגרה לילדים בריאים ביותר. 

מולטי ויטמין לילדים יומי מומלץ לילדים עם דפוסים תזונתיים יציב או תיאבון עני, או מי עושה דיאטה קפדנית (כגון תזונה צמחונית עם חלב או ביצים לא). עם זאת, אפילו ילדים בריאים לכאורה, כנראה לא תיפגע עם מולטי ויטמין רגיל. 

בחירת מולטי ויטמין לילדים

בחר שנעשו במיוחד עבור ילדים. התווית עובדות תוספת צריך לציין כי המוצר מספק לא יותר מ 100 אחוז של הערך היומי. גם זללן בררן מקבל את רוב החומרים המזינים שלו באמצעות דיאטה.בנוסף, כמה ויטמינים (כמו ויטמין A) הם רעילים במינונים גדולים, בעוד שאחרים לא יכולים להיספג בכמויות גדולות. מולטי ויטמין צריך לכלול גם ויטמינים A, C ו-D, כמו גם סידן וברזל. אין לעבור על ההמלצות צריכת היצרנים, כמו כמויות מוגזמות עלולות להיות מסוכנות. 

בטיחות 
תוספי התזונה אינם מוסדרים על הבטיחות. חפשו החותם, אשר מציין כי התוסף פגש תקני ייצור מסוימים. להיות זהירים לגבי תוספי מזון המיוצרים מחוץ לארצות הברית. 

שקול טעם ערעור 
חנויות מזון בריאות מסופקות עם מספר עצום של תוספי מזון לילד. שקול לבחור אחד עם אופי הטעם האהוב או. ויטמינים לעיסות הם הטובים ביותר עבור ילדים בגילאי 2 ו 11. תוספי מזון נוזלי יכול להיספג יותר מהר, אבל לעתים קרובות יש טעם רע. בעוד הילד ויטמינים רבים הוסיף סוכרים, כמות נמוכה מאוד, פחות מ 3 גרם במשך ביותר. 

להמשיך להציע מזון בריא 
תוספי מזון לא יכולים להחליף את השלטון התזונתי של המזון כולו- שאל את הרוקח שלך . להמשיך להציע מנות קטנות של פירות וירקות עם ארוחות וחטיפים ביותר. ילדים צריכים לנסות מזון חדש עד 15 פעמים לפני שהם יכולים לקבוע אם הם אוהבים את זה. התאזר בסבלנות, זה עלול לקחת חודשים או שנים לפני הילד באופן קבוע צורכת מזון מגוון מזין-צפופה. בינתיים, עם תוספת מולטי ויטמין. 

בית המרקחת מדי לינק


www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב